Data modyfikacji:

Wzruszająca polska reklama God of War: Ragnarok

Choć dzieło studia Santa Monica trafiło już do sprzedaży, to jednak nie oznacza to jeszcze końca kampanii promocyjnej. Wręcz przeciwnie – polski oddział PlayStation opublikował nową reklamę, która nawet z największych twardzieli będzie w stanie wycisnąć łzy.
god of war ragnarok
Jako tata kilkuletniego syna dosyć mocno przeżywałem wydarzenia z najnowszej odsłony God of Wara. Studio Santa Monica jeszcze większy nacisk położyło na relacje pomiędzy Kratosem i Atreusem, a także w swojej produkcji poruszyło również wątki innych rodziców oraz ich skomplikowanych relacji ze swoimi dziećmi. Nie będę więc ukrywał, że przy Ragnaroku były momenty, w których zalałem się łzami i podobnie miałem z najnowszą reklamą opublikowaną na youtubowym kanale PlayStation Polska.
Materiał nosi nazwę „Każdy tata jest półbogiem”, co już samo w sobie jest dosyć wymowne. Siła poniższej reklamy jest to, że tak naprawdę niewiele miejsca poświęca na samą grę, a zamiast tego próbuje przekazać konsumentom najważniejsze idee i wartości o jakich chcieli opowiedzieć twórcy God of War: Ragnarok. Sprawdźcie sami, czy też uronicie łzy na tym filmie – przygotujcie się też na to, że w najbliższych dniach możecie natrafić na niego w telewizji oraz ekranach kin:
Przypominam, że oficjalna premiera God of War: Ragnarok nastąpiła 9 listopada 2022 roku. Produkcja dostępna jest na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5. Polska wersja pudełkowa zaliczyła jednak „małą” wpadkę, ponieważ okazało się, że na płycie brakuje ścieżki dźwiękowej z rodzimym dubbingiem. Na szczęście polskie głosy można już pobrać za sprawą najnowszych aktualizacji – dotyczy to obu konsol Sony. Zachęcam was również do przeczytania mojej recenzji God of War: Ragnarok, która powstała w oparciu o wersję na PS5.
Zdjęcie: materiały prasowe Santa Monica
Łukasz Morawski
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego, co związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Od najmłodszych lat gra w gry, ogląda filmy i seriale, czyta książki oraz komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.