Data modyfikacji:

Geralt dołącza do Fortnite jako grywalna postać

Firma Epic Games nie zwalnia tempa i w dalszym ciągu rozwija Fortnite’a. Właśnie produkcja doczekała się kolejnego kolejnego Rozdziału, który ponownie bardzo mocno namieszał w świecie gry. Nie dosyć, ze otrzymaliśmy zupełnie nową mapę, to na dodatek twórcy zadbali o kilka nowych mechanik rozgrywki i bardziej rozbudowany karnet bojowy – to dzięki niemu uzyskamy dostęp do głównego bohatera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Raptem wczoraj na łamach Eksperta Ceneo publikowałem newsa, z którego wynikało, że Geralt z Rivii (oraz reszta ferajny z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon) na początku przyszłego roku pojawi się jako grywalna postać w Lost Ark. Okazuje się, że zanim łowca potworów sięgnie po swoje miecze w koreańskim MMORPG-u, wcześniej będziemy mogli przejąć nad nim kontrolę w innej grze sieciowej.
Jeżeli gracie w Fortnite i chcecie odblokować skórkę z tym bohaterem, to musicie zdecydować się na wykupienie karnetu bojowego. Zanim jednak otrzymacie dostęp do Geralta, wcześniej odblokowane zostaną też takie postacie, jak Wieczny czy kultowy Doom Slayer.
Oczywiście wprowadzenie nowych postaci nie jest jedyną zmianą, jaka nastąpiła w Fortnite przy okazji premiery Rozdziału 4. Studiu Epic Games zdecydowanie zależy na tym, żeby użytkownicy nie mogli narzekać na nudę. Dlatego też producent poprowadził fabułę w taki sposób, że poprzedni świat uległ całkowitej dezintegracji, co doprowadziło do utworzenia potężnej mapy zawieszonej w przestrzeni kosmicznej. To właśnie w tym miejscu rozgrywają się teraz starcia pomiędzy graczami. Mapa określana jest mianem Wyspy i składa się z licznych obszarów leśnych, zaśnieżonych terenów górskich z Brutalnym Bastionem, strzelistego zamku zwanego Cytadelą oraz pól uprawnych w Siole Szaleństwa.
Ponadto gracze już teraz mogą korzystać z nowych gadżetów, jak np. dron bojowy. Pojawiła się również możliwość wskakiwania do wielkiej kuli śnieżnej, z pomocą której można miażdżyc konkurentów. Oprócz tego deweloper dodał do swojej gry dwie zdolności rozszerzone, jak lekkie palce i lotnik. Pierwsza sprawia, że znacznie szybciej przeładowujemy bronie z lepką amunicją, natomiast druga daje nam dostęp do lotni przez cały czas trwania meczu.
Warto również dodać, że twórcy Fortnite dokonali zmiany silnika graficznego, co zaowocowało znacznie lepszą, bardziej różnorodną, oprawą wizualną. Tytuł śmiga aktualnie na autorskim Unreal Engine 5. Możliwości silnika oraz szczegóły Rozdziału 4 znajdziecie na poniższym materiale filmowym:
Zdjęcie: materiały prasowe Epic Games
Łukasz Morawski
Łukasz Morawski

Magister Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UMK. Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego, co związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Od najmłodszych lat gra w gry, ogląda filmy i seriale, czyta książki oraz komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.