Data modyfikacji:

Sony celuje ze swoim nowym sprzętem w rynek profesjonalnych graczy na PC

W wywiadzie dla serwisu Nikkei, jeden z przedstawicieli Sony potwierdził, że nowa linia słuchawek i monitorów producenta, o nazwie InZone, to dopiero początek wysiłków firmy, by podbić rynek gamingowych akcesoriów skierowanych do najbardziej zagorzałych fanów elektronicznej rozrywki. Celem nowej strategii firmy jest sprawienie, by akcesoria Sony wśród pecetowych graczy cieszyły się taką samą renomą i rozpoznawalnością, jak produkty Nike wśród sportowców.
Sony chce zainwestować duże pieniądze, by promować swój sprzęt wśród profesjonalnych graczy e-sportowych. Spółce ułatwić ma to wcześniejszych zakup organizacji EVO, odpowiadającej za przeprowadzanie jednych z największych zawodów i eventów w świecie gier konsolowych i komputerowych.
Poza nowymi i dedykowanymi gamingowymi monitorami, z którymi japoński koncern wiąże ogromne nadzieje, gigant ma zamiar w znacznie większym stopniu dopasować swoje telewizory do potrzeb graczy, oferując modele wspierające wysokie częstotliwości odświeżania obrazu.
Po raz pierwszy też firma skupi się aż w tak dużym stopniu na graczach PC, oferując premiowe urządzenia przeznaczone tylko dla ich potrzeb. W wyobrażeniach Sony urządzenia te będą traktowane przez miłośników grania jak najwyższej klasy obuwie dla atletów.
Dodajmy, że urządzenia z serii InZone pojawią się w sklepach w najbliższych miesiącach. W sieci znajdziemy też już ich pierwsze recenzje, które chwalą jakość wykonania sprzętu, ale podkreślają, że konsumentów może odstraszać ich zbyt wysoka cena.