Data publikacji:

Philips prezentuje swoją nową gamingową markę Evnia

Firma Philips zapowiedziała, że wchodzi znacznie agresywniej na rynek urządzeń i peryferiów przeznaczonych dla graczy. W pierwszej kolejności skupi się na zaoferowaniu nowych gamingowych monitorów, myszek, słuchawek oraz klawiatur. Wszystkie produkty będą sprzedawane pod nową marką o nazwie Evnia, a ich cechą rozpoznawczą jest zbliżony do siebie elegancki design, w którym przeważać będzie biały kolor
Urządzenia spod szyldu Evnia będą dostępne w trzech seriach 5000, 7000 i 8000, odzwierciedlających ich możliwości techniczne, a także cenę. Przy okazji pierwszej prezentacji marki, Philips przedstawił kilka pierwszych nadchodzących modeli. Jeżeli chodzi o monitory, producent ma zamiar zaproponować model 42M2N8900, z liczącym sobie 42 cali panelem OLED i wsparciem dla pracy w częstotliwości 138 Hz. Nieco mniejszy będzie 34M2C7600MV, z zakrzywionym ekranem 32 cali, zbudowanym w formacie UltraWide, pracującym w rozdzielczości 3440 na 1440 pikseli oraz 165 Hz. Spółka dodała też, że pracuje też na modele 27 cali.
Philips po raz pierwszy zaoferuje swoim konsumentom klawiatury mechaniczne (switche Cherry MX), o nazwie SPK8508 i SPK8708, a także dwie myszki (SPK9508 i SPK9708) oraz headsety (modele TAG5208 i TAG7208). Wspominane peryferia pojawią się w sprzedaży dopiero w połowie przyszłego roku. 34-calowy mortiro 34M2C7600MV powinien trafić do pierwszych sklepów w grudniu, pozostałe kilka miesięcy później. Ich ceny wahać będą się w przedziale od ok. 10000 do 2500 złotych.
Zdjęcie: mat. prasowe