Data modyfikacji:

Twórcy Call of Duty: Modern Warfare II obiecują modyfikacje w trybie TPP

Jeżeli mieliście do czynienia z otwartymi beta testami najnowszej odsłony Call of Duty, to prawdopodobnie zauważyliście, że w tej części pojawiła się możliwość ustawienia kamery za plecami kontrolowanej przez gracza postaci. Z trybem TPP wiązało się jednak kilka problemów, które mają zostać naprawione na premierę.
cod
Jeżeli musiałbym wybierać, czy wolę grać w produkcje z widokiem z oczu bohatera, czy kamerą ustawioną za jego plecami, to bez zastanowienia wskazałbym na to drugie rozwiązanie. Uwielbiam pierwszoosobowe strzelanki, jednakże TPP zawsze będę stawiał na pierwszym miejscu. Dlatego też niezmiernie ucieszyła mnie informacja, że takie ustawienie kamery będzie możliwe w Call of Duty: Modern Warfare II. W trakcie otwartych beta testów gry mogliśmy sprawdzić, jak ten system sprawdza się w akcji i trzeba przyznać, że efekt końcowy już wtedy był w miarę satysfakcjonujący.
Jednakże jedna rzecz przeszkadzała mi dosyć mocno i okazuje się, że nie byłem w tej opinii osamotniony. Chodzi oczywiście o to, że podczas namierzania przeciwników z przyrządów celowniczych, produkcja automatycznie przechodziła w tryb pierwszoosobowy, co delikatnie wytrącało z rozgrywki – zwłaszcza, że zabawa w multiplayerze Modern Warfare II jest bardzo dynamiczna, więc takie skoki obrazu nie pomagały w skutecznej wymianie ognia. Rozwiązaniem doraźnym było celowanie z biodra, lecz na dłuższą metę taka taktyka nie ma większego sensu.
Na szczęście studio Infinity Ward posłuchało uwag graczy i czym prędzej przystąpiło do wprowadzenia modyfikacji w tej mechanice. Jeżeli w pełnej wersji Call of Duty: Modern Warfare II zechcemy grać w trybie trzecioosobowym, to kamera będzie przełączała się w FPP tylko wyłącznie w przypadku celowania z broni posiadającej celownik o przybliżeniu wyższym niż 4x. W pozostałych przypadkach kamera będzie się delikatnie przybliżać, niczym w innych strzelankach TPP. Brzmi super!
Przypominam, że premiera Call of Duty: Modern Warfare nastąpi jeszcze w tym miesiącu, dokładnie 28 października. Produkcja dostępna będzie na komputerach osobistych, konsolach poprzedniej generacji (PlayStation 4, Xbox One) oraz PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Jeżeli zdecydujecie się na kupno gry w przedsprzedaży, to odblokujecie do niej dostęp już 20 października br.
Zdjęcie: materiały prasowe Cenega
Łukasz Morawski
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego, co związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Od najmłodszych lat gra w gry, ogląda filmy i seriale, czyta książki oraz komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.