Data modyfikacji:

Splash Damage i Wargaming łączą siły

Celem współpracy będzie wymiana doświadczeń w zakresie projektowania rozgrywek wieloosobowych i tworzenie nowych gier.

Splash Damage, brytyjskie studio znane z produkcji najwyższej jakości gier, ogłasza partnerstwo z firmą Wargaming. Współpraca będzie miała na celu wymianę bogatych doświadczeń w zakresie projektowania rozgrywek wieloosobowych i tworzenie nowych gier, które wejdą w skład portfolio firmy Wargaming. Po podpisaniu umowy, w chwili obecnej Splash Damage szuka uzdolnionych ludzi do pracy w ich londyńskim biurze. Szczegóły dostępne są pod adresem http://www.splashdamage.com/careers

Jesteśmy z znani z tworzenia głębokich relacji pomiędzy dwiema najważniejszymi platformami, grami i graczami,” mówi Paul Wedgwood, prezes Splash Damage. „Jako gracze, Wiktor i ja dzielimy tę samą pasję odnośnie społeczności – słuchamy ich i ich potrzeby są dla nas na pierwszym miejscu podczas tworzenia gier. Uniwersum gier Wargamingu daje nam możliwość bycia kreatywnymi przy tworzeniu dla olbrzymiej i lojalnej społeczności.

To, co podoba mi się najbardziej w Splash Damage to ich pasja do każdego projektu,” mówi Wiktor Kislyi, prezes firmy Wargaming. „Pracujemy niezwykle ciężko, aby tworzyć niezapomniane gry, nie przestajemy dopóki wszystko chodzi jak w zegarku, dzielimy te same wartości stawiania graczy na pierwszym miejscu. Splash Damage to właściwy partner dla Wargamingu.

Splash Damage rozpoczęło swoją przygodę w świecie tworzenia gier od modyfikacji do gier FPS na PC’tach, aż stworzyli swój pierwszy hit Wolfenstein: Enemy Territory. Po tym jak zostali poproszeni o stworzenie kliku map do multiplayera gry Doom 3, zespół wykorzystał tę technologię i narzędzia do stworzenia przebojowego Enemy Territory: Quake Wars, a następnie Brink, które ugruntowało pozycję studia. Następnie pracowali nad trybem wieloosobowym do Batman: Arkham Origins oraz tytułów z serii Gears of War. Stworzyli również własną grę free-to-play, Dirt Biomb dostępną na platformie Steam.

Źródło: Wargaming.net [materiały prasowe]

 

Autor: Ewelina Pregiel