Data modyfikacji:

Nowy gameplay Witchfire pokazuje możliwości graficzne gry

Polskie studio The Astronauts podzieliło się z graczami kolejnym materiałem filmowym ze swojego najnowszego projektu. Twórcy nie tylko zaprezentowali kilka nowych spojrzeń na rozgrywkę, ale także ujawnili, że ich produkcja będzie wykorzystała wsparcie bardziej ciekawej opcji graficznej.
Witchfire
Witchfire to jeden z tych tytułów, który został zapowiedziany tak dawno, że właściwie część z graczy zdążyła już o nim zapomnieć. Mimo wszystko polski deweloper co jakiś czas udostępnia nowe materiały ze swojej produkcji, usilnie próbując przypomnieć o swoim istnieniu. Szkoda tylko, że w dalszym ciągu nie poznaliśmy oficjalnej daty premiery Witchfire. Na ten moment wiemy jedynie, że studio planuje na początku bieżącego roku wystartować z Wczesnym Dostępem. A co dalej? To już okaże się w przyszłości…
Szkoda, że kwestia premiery jest tak pogmatwana, bo z chęcią zagrałbym w ten tytuł. Zwłaszcza po obejrzeniu najnowszego gameplayu Witchfire, który zapowiada rozrywkę na najwyższym poziomie. Produkcja nie tylko zaoferuje bardzo dynamiczną wymianę ognia z przeciwnikami, ale także wpadającą w oko oprawą wizualną.
Nie obawiajcie się jeśli posiadacie słabszy sprzęt – poniższy materiał zdradził, że dzieło The Astronauts otrzyma wsparcie technologii DLSS3, której celem jest „generowanie obrazu w niższej rozdzielczości w celu zwiększenia wydajności, a następnie uzyskanie na tej podstawie obrazu o wyższej rozdzielczości, który zawiera ten sam poziom szczegółów, jak gdyby obraz był renderowany w tej wyższej rozdzielczości”.
Jakiś czas temu twórcy zapowiedzieli też, że delikatnie zmienili koncepcję swojej produkcji. Początkowo w Witchfire walka z oponentami toczyła się wyłącznie na zamkniętych arenach, natomiast aktualnie przeciwnicy pojawiają się różnych częściach mapy, bez sztywnego układu. Z pewnością był to jeden z powodów przesunięcia gry na późniejszy termin.
Jeśli natomiast chodzi o platformy, to w grę The Astronauts na początku zagramy wyłącznie na komputerach osobistych. Twórcy uzyskali roczną ekskluzywność na platformie Epic Games Store, a po tym czasie mogę wydać swoją produkcję na Steam lub konsolach. Czy tak zrobią? To zależy pewnie od tego, jaka będzie sprzedaż i zainteresowanie Witchfire.
Zdjęcie: materiały prasowe The Astronauts
Łukasz Morawski
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego, co związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Od najmłodszych lat gra w gry, ogląda filmy i seriale, czyta książki oraz komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.