Data publikacji:

Mimo porażki twórcy Babylon Fall's cały czas chcą skupiać się na grach-usługach

Babylon Fall's to RPG akcji, którego oficjalna premiera miała miejsce w lutym tego roku. Po nieco ponad pół roku od debiutu jasne stało się, że produkcja japońskiego studia Platinum Games (seria Bayonetta) jest jedną z największych branżowych porażek ostatnich lat.
Według zamierzeń twórców, tytuł miał być rozwijany przez bardzo długi czas, ale ze względu na minimalne zainteresowanie konsumentów wsparcie dla niego zostanie wyłączone w najbliższych miesiącach. W wywiadzie z serwisem VGC, prezes Platinum Games, Atsushi Inaba, stwierdził, że jego studio odrobiło swoją lekcję, ale w przyszłości nie zrezygnuje z dalszych prób stworzenia gry-usługi.
Inaba dał do zrozumienia, że jego zespół zdał sobie sprawę z tego, iż w pierwszej kolejności powinien skupić się przed wszystkim na zaproponowaniu graczom jak najbardziej atrakcyjnego modelu i mechaniki rozgrywki, które na długi czas przyciągną ich przed ekran telewizora lub komputera. Przeprosił równocześnie fanów za wszystkie błędy popełnione podczas prac nad Babylon Fall's, obiecując, że więcej już się nie powtórzą.
Zdjęcie: mat. prasowe.