Data modyfikacji:

NVIDIA upraszcza implementację cyfrowych ludzi opartych na AI dzięki nowym wtyczkom ACE i mikrousługom

Dzisiaj rozpoczęło się wydarzenie Unreal Fest Seattle 2024, na którym NVIDIA ogłosiła wydanie nowych wtyczek dla platformy NVIDIA ACE w silniku Unreal Engine 5. Usprawni to wdrażanie opartych na AI postaci MetaHuman na komputerach z systemem Windows.
Bernice - MetaHuman

Nowe wtyczki ACE w Unreal Engine 5

  • wtyczka Audio2Face-3D: umożliwia synchronizację ruchu warg i animację twarzy z wykorzystaniem AI bezpośrednio w Unreal Engine 5
  • wtyczka modelu Nemotron-Mini 4B Instruct: generuje odpowiedzi postaci dla interaktywnych dialogów
  • wtyczka Retrieval Augmented Generation (RAG): dostarcza informacje kontekstowe w celu ulepszenia interakcji pomiędzy postaciam
  • Wtyczka Audio2Face-3D dla programu Maya od Autodesk

  • ułatwia tworzenie wysokiej jakości animacji twarzy opartej na ścieżce dźwiękowej bezpośrednio w interfejsie programu Maya
  • udostępniony kod źródłowy umożliwiający dostosowanie i integrację z innymi narzędziami do tworzenia treści
  • usprawnia przepływ pracy między programami Maya i Unreal Engine 5
  • Unreal Engine 5 Renderer z funkcją Pixel Streaming

  • wsparcie technologii Unreal Pixel Streaming firmy Epic
  • wczesny dostęp do mikrousług NVIDIA ACE Animation Graph oraz wersji na system operacyjny Linux
  • wysoka jakość strumieniowania interfejsu postaci MetaHuman na dowolne urządzenie za pośrednictwem Web Real-Time Communication (WebRTC)
  • Wprowadzone nowości niosą za sobą wiele korzyści dla twórców oprogramowania

  • uproszczona integracja NPC opartych na AI z grami i aplikacjami
  • optymalizacja mikrousług NVIDIA dla szybkiego działania i minimalnego zużycia pamięci na komputerach z systemem Windows
  • zwiększona skalowalność wykorzystania cyfrowych ludzi poprzez chmurę
  • dostęp do konfigurowalnych narzędzi oraz pełnego kodu źródłowego dostosowanego do prac programistycznych
  • Zainteresowani twórcy mogą ubiegać się o wczesny dostęp do wymienionych narzędzi w Unreal Engine 5 z obsługą Animation Graph i systemu operacyjnego Linux. Wtyczka Maya ACE jest dostępna do pobrania w serwisie GitHub.
    Zdjęcie: Materiały prasowe
    Autor: Informacja prasowa