Data publikacji:

Oculus Rift nie dla Maka

Wcześniej Apple musi stworzyć dobry komputer.

W trakcie konferencji prasowej poświęconej konsoli Xbox Palmer Luckey udzielił dziennikarzom serwisu Shack News odpowiedzi na kilka ważnych pytań o gogle Oculus Rift. Jedno dotyczyło kompatybilności urządzenia z komputerami Apple. Odpowiedź nie zaskakuje.

Wszystko znajduje się w rękach Apple. Jeżeli kiedykolwiek wypuszczą dobry komputer, zrobimy to.

Luckey wytłumaczył, że Apple nie interesuje sprzęt wyposażony w karty graficzne z najwyższej półki. Najlepszym przykładem jest Mac Pro z układem AMD FirePro D700, który kosztuje 6000 dolarów, a mimo to nie spełnia rekomendowanych wymagań pozwalających na korzystanie z gogli.

Jeżeli firma zmieni podejście, Oculus z chęcią ją wesprze. Apple, tak jak Steve Jobs, znane jest z nieustępliwości i podążania własną ścieżką. Można być niemal pewnym, że firma prędzej wypuści na rynek własne gogle niż dostosuje się do standardów innych.

Źródło: Shack News

Autor: Dawid Sych