Data publikacji:

Do Battlefielda powróci kampania single player

Ubiegłoroczna odsłona Battlefielda zrezygnowała z kampanii fabularnej, co nie spodobało się wielu graczom. Twórcy mieli w ten sposób skupić się bardziej na rozbudowie trybu wieloosobowego, lecz ten również okazał się być rozczarowaniem. Wychodzi na to, że Electronic Arts wyciągnęło wnioski, ponieważ w przyszłości ponownie będziemy mogli rozegrać misje dla jednego gracza.
battlefield
Przyznam szczerze, że kompletnie nie brakowało mi kampanii fabularnej w Battlefield 2042, głównie dlatego, że misje dla pojedynczego gracza w Battlefield V wymęczyły mnie do tego stopnia, że nie byłem w stanie ich ukończyć. Nawet pomimo tego, że podchodziłem do nich kilkukrotnie, to i tak zawsze w pewnym momencie się od nich odbijałem. Niestety w przypadku ostatniej gry DICE, również nie udało mi się zbyt długo utrzymać na serwerach. Futurystyczna odsłona cyklu na początku sprawiała mi sporo frajdy, ale dosyć szybko zacząłem odczuwać niedostatek zawartości oraz liczne ograniczenia gameplayu, jak np. okrojoną destrukcję otoczenia.
Okazuje się, że twórcy nie złożyli jeszcze broni i w dalszym ciągu walczą o uwagę graczy. Niedawno wystartował pierwszy sezon w Battlefield 2042, który cieszy się całkiem dobrymi opiniami, a do tego przyczynił się do ponownego wzrostu aktywnych użytkowników. Studio DICE poinformowało na Twitterze, że gra będzie rozwijana i że firma nawiązała współpracę z ekipą Ridgeline Games, która ma pracować nad kampanią fabularną.
Wpis sugerował, że chodzi o misje single player do Battlefield 2042, lecz Electronic Arts szybko wyjaśniło tę sytuację. Okazuje się, że ten tytuł będzie rozwijany wyłącznie w aspekcie wieloosobowym, natomiast studio Ridgeline Games zostało zaangażowane do zupełnie innego projektu, który nie został jeszcze oficjalnie zapowiedziany. Na konkrety pewnie będziemy musieli jeszcze poczekać, ale cieszy mnie informacja, że coś się w tym temacie dzieje.
Według mnie dobrym pomysłem jest zaangażowanie dodatkowego zespołu, który w przypadku kolejnej części miałby odpowiadać wyłącznie za jeden tryb, bez marnowania czasu na dopieszczanie multiplayera.
Zdjęcie: materiały prasowe Electronic Arts
Łukasz Morawski
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego, co związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Od najmłodszych lat gra w gry, ogląda filmy i seriale, czyta książki oraz komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.