Data publikacji:

Beyond Good & Evil 2 – nowe wieści na temat gry

Beyond Good & Evil 2 zostało oficjalnie zapowiedziane w 2017 roku, choć pierwszy teaser gry został pokazany dziewięć lat wcześniej. W świetle sporych problemów finansowych i wizerunkowych, z którymi mierzy się Ubisoft, a także odejściu z firmy głównego pomysłodawcy serii, losy Beyond Good & Evil 2 wydawały się kompletnie przesądzone. Tym bardziej zaskakująca jest nowa informacja na temat zespołu, w jakim powstaje produkcja.
Sarah Arellano, pracująca wcześniej w Blizzardzie, potwierdziła na Twitterze, że dołączyła jako główna scenarzystka do teamu w Ubisoft Montpellier zajmującego się Beyond Good & Evil 2. Autorka brała udział w pracach nad warstwą narracyjną w grach World of Warcraft, a także Saints Row. Są to pierwsze od kilku lat solidne wieści na temat projektu.
Docelowo Beyond Good & Evil 2 miał być prequelem pierwszej odsłony serii, a więc przygodową grą akcji z otwartym światem science fiction, rozgrywającym się na wielu różnych planetach, pomiędzy którymi podróżujemy we własnym statku kosmicznym. Produkcja miała być grą-usługą, wymagającą stałego połączenia z internetem i poza kampanią dla jednego gracza oferować też rozgrywkę wieloosobową. Trudno powiedzieć, ile z tych planów cały czas jest aktualnych.