Data modyfikacji:

WoW na silniku Unreal 4

Tak prezentowałby się dzisiaj World of Warcraft.

W zeszłym roku World of Warcraft obchodził dziesiąte urodzony. Czas odcisnął piętno na oprawie graficznej i mimo usilnych starań twórców, gra nigdy nie będzie wyglądała jak najnowsze produkcje. Co by jednak było, gdyby przenieść WoW-a na nieco nowszy silnik?

Na to pytanie odpowiedź spróbował znaleźć Daniel Luchau, w serwisie YouTube znany pod pseudonimem Daniel L, który odtworzył Ziemie Zachodnie i Las Elwynn w silniku Unreal 4. Trzeba przyznać, że efekty jego pracy robią naprawdę niesamowite wrażenie.

Oba filmy to swego rodzaju wycieczka po obszarach znanych z World of Warcraft, dlatego nie uświadczymy tu ani postaci niezależnych, ani tym bardziej graczy. Zadbano jednak o dynamiczne oświetlenie i cienie.

Nie zanosi się na to, żeby Blizzard przeniósł World of Warcraft na nowy silnik. Nie pozostaje nam zatem nic innego, niż cieszyć oczy filmami Daniela L i innymi podobnymi projektami.

Źródło: Daniel L

Autor: Dawid Sych