Data modyfikacji:

Nowe gry z DLSS, w tym Witchfire i Synced

Jesień tradycyjnie obfituje w premiery gier. W najbliższym czasie w ręce graczy trafi sporo nowych tytułów wspieranych przez technikę NVIDIA DLSS, która zwiększa wydajność dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i jest nieustannie rozwijana już od 5 lat.
nowe gry z DLSS

Synced zadebiutuje z DLSS 3

Synced to bezpłatna kooperacyjna strzelanka, która zadebiutuje już 8 września w Steam oraz Epic Games Store. Będzie wykorzystywać technikę NVIDIA DLSS 3, co zapewni posiadaczom kart graficznych GeForce RTX najlepsze wrażenia z rozgrywki.

Witchfire we wczesnym dostępie z DLSS 3 i Reflex

Witchfire to produkcja polskiego studia The Astronauts. Ta pierwszoosobowa strzelanka w klimatach mrocznego fantasy zostanie udostępniona we wczesnym dostępie już 20 września. O jakość wyświetlanej grafiki na komputerach i laptopach z kartami graficznymi GeForce RTX zadba NVIDIA DLSS 3, a NVIDIA Reflex sprawi, że rozgrywka będzie maksymalnie responsywna.

Lies of P oraz Party Animals z DLSS 2

Premiera Lies of P zaplanowana jest na 19 września. Gra z gatunku soulslike zwiększy swoją wydajność dzięki NVIDIA DLSS 2. Testy wydajnościowe wykazują, że dzięki zastosowaniu tej techniki liczba wyświetlanych klatek na sekundę na kartach graficznych GeForce RTX z serii 40 wzrosła średnio o 1,9x w rozdzielczości 4K z włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.
Z kolei 20 września ukaże się Party Animals, również wspierana przez DLSS 2. Dodatkową przewagę nad rywalami zapewni technika NVIDIA Reflex, która znacząco zmniejszy opóźnienia systemowe.
Podsumowanie zapowiedzi nowych gier:
  • Synced – premiera 8 września z DLSS 3
  • Lies of P – premiera 19 września z DLSS 2
  • Witchfire – od 20 września we wczesnym dostępie z DLSS 3 i Reflex
  • Party Animals – premiera 20 września z DLSS 2 i Reflex
  • Zdjęcie: Informacja prasowa
    Autor: Informacja prasowa