Wiedźmin 3 bez 60fps

0

Michał Krzemiński tłumaczy dlaczego Dziki Gon na Xbox One i PlayStation 4 ma 30fps.

Wiedźmin 3 będzie prawdopodobnie jedną z najlepiej wyglądających gier w tym roku. To co ją wyróżnia na tle innych tytułów to otwarty świat, a co za tym idzie większe wymagania sprzętowe.

Zostało już dawno temu potwierdzone, że kolejne przygody Geralta będą w rozdzielczości 1080p/30fps na PS4 i 900p/30fps na Xbox One. Na pytanie wielu użytkowników dlaczego 30, a nie 60fps postanowił w wypowiedzi dla GamingBolt odpowiedzieć starszy producent artystyczny CD Projekt RED Michał Krzemiński.

„We don’t think like that. When you have a vision to create an RPG that will leave a long lasting impression, you don’t think in terms of resolution or frame rate. You think of adventure, you think of living worlds, and the stuff you’ll be able to do in that world. Technical aspects are kind of secondary, which of course doesn’t mean that we don’t want the graphics to be awesome.”

Z wypowiedzi jasno wynika, że świadomie wybrano otwarty świat i wrażenie jakie ma wywrzeć przygoda na graczu, a nie większą liczbę klatek na sekundę. Trudo się z tym nie zgodzić. Grafika oczywiście ma znaczenie, ale w grach RPG dużo ważniejszy jest scenariusz i sama grywalność. W takim przypadku 30fps/s nie powinno nikomu przeszkadzać w czasie rozgrywki.

Źródło: GamingBolt


Fan nowinek technologicznych, rocznikowo równolatek Terminatora. Wychowany na C64 zwolennik cRPG oraz survival horrorów, sympatyzujący z konsolowcami.

Zostaw komentarz