Twórcy Call of Duty dość jednoznacznie o wychylaniu się

0

Ta mechanika to bzdura.

Pierwsze dni bety Blackout do Call of Duty: Black Ops IIII już za nami, a wraz z nimi, pierwsze dyskusje na temat tego, co w grze działa i czego brakuje. Jedną rzeczą, na którą gracze zwracają uwagę jest brak możliwości wychylania się, które pomaga ostrzeliwać wroga bez wystawiania a „zwrotny” ogień całego ciała. Podczas jednego ze streamów gry do dyskusji włączył się David Vanderhaar, szef projektantów w Treyarch i wytłumaczył, że nie ma co liczyć na tę opcję w Black Ops.

– Ta mechanika to bzdura, jest cholernie trudna do prawidłowego zaimplementowania – powiedział. – Zawsze zdarzają się sytuacje, gdy ty się wychylasz i widzisz przeciwnika, a on ciebie nie i odwrotnie. Rozważaliśmy nawet wdrożenie tej funkcji na PC, ale przyglądam się jej raz za razem i nie jestem fanem.  – Vanderhaar dodał też, że widzi potencjał mechaniki w grze, ale nie widział jeszcze sytuacji, gdy została perfekcyjnie wdrożona. Fani PUBG i Rainbow Six: Siege, w których całkiem nieidealnie zaimplementowano to rozwiązanie mogą się z panem projektantem nie zgodzić, ale cóż – Treyarch widać stawia perfekcję ponad wszystko. Beta testy Blackout trwają już na konsolach PS4, a na XONE i PC wejdą 15go września.

Źródło: PCGamesN

Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz