Data publikacji:

XCOM 2 otrzyma wsparcie modów

Producent zapowiada, że już w dniu premiery dostaniemy zawartość stworzoną przez graczy.

Mody niewątpliwie przedłużają żywotność gry oraz pozwalają użytkownikom na dostosowanie jej do swoich standardów lub poprawienie rzeczy, które nie wyszły producentowi. Studio Firaxis zauważyło potencjał jaki drzemie w społeczności i postanowiło umożliwić tworzenie modów. Firma nawiązała nawet współpracę z grupą moderską Long War Studios, która w dniu premiery XCOM 2 udostępni trzy autorskie mody.

Pierwszy z nich doda do produkcji pistolety maszynowe, będące szybszymi, ale mniej wydajnymi odpowiednikami karabinów umieszczonych w pierwotnej wersji gry. Następny mod dotyczyć będzie dodatkowych perków skupionych na zarządzaniu drużyną. Ostatni darmowy dodatek dołoży do gry całkowicie nowy rodzaj przeciwnika - Muton Centurion.

Dodane przez Long War Studios mody nie wprowadzą do XCOM 2 wielu zmian, co nie powinno nikogo dziwić, zważywszy, że dostępne będą do pobrania w dniu premiery gry. John Lumpkin zarządzający grupą moderów powiedział, że w przyszłości istnieje szansa na znacznie poważniejsze rozszerzenia.

XCOM 2 trafi do sprzedaży 5 lutego bieżącego roku (najbliższy piątek). Produkcja dostępna będzie wyłącznie na komputerach osobistych.

Źródło: Gamewatcher

Autor: Łukasz Morawski