Data publikacji:

Twórcy Call of Duty dość jednoznacznie o wychylaniu się

Ta mechanika to bzdura.

Pierwsze dni bety Blackout do Call of Duty: Black Ops IIII już za nami, a wraz z nimi, pierwsze dyskusje na temat tego, co w grze działa i czego brakuje. Jedną rzeczą, na którą gracze zwracają uwagę jest brak możliwości wychylania się, które pomaga ostrzeliwać wroga bez wystawiania a "zwrotny" ogień całego ciała. Podczas jednego ze streamów gry do dyskusji włączył się David Vanderhaar, szef projektantów w Treyarch i wytłumaczył, że nie ma co liczyć na tę opcję w Black Ops.

  • Kup grę Call of Duty: Black Ops IIII (PC) na Ceneo.pl
  • - Ta mechanika to bzdura, jest cholernie trudna do prawidłowego zaimplementowania - powiedział. - Zawsze zdarzają się sytuacje, gdy ty się wychylasz i widzisz przeciwnika, a on ciebie nie i odwrotnie. Rozważaliśmy nawet wdrożenie tej funkcji na PC, ale przyglądam się jej raz za razem i nie jestem fanem.  - Vanderhaar dodał też, że widzi potencjał mechaniki w grze, ale nie widział jeszcze sytuacji, gdy została perfekcyjnie wdrożona. Fani PUBG i Rainbow Six: Siege, w których całkiem nieidealnie zaimplementowano to rozwiązanie mogą się z panem projektantem nie zgodzić, ale cóż - Treyarch widać stawia perfekcję ponad wszystko. Beta testy Blackout trwają już na konsolach PS4, a na XONE i PC wejdą 15go września.

    Źródło: PCGamesN

    Autor: Artur Cnotalski