Data modyfikacji:

Znamy datę premiery Hybrid Wars

Futurystycznej strzelanki z widokiem z góry od WG Labs i Extreme Developers.

WG Labs ogłosiło właśnie, że gra Hybrid Wars od studia Extreme Developers zostanie wydana 29 września 2016 roku. Jest to nostalgiczny powrót do klasycznych strzelanek lat 90-tych z widokiem z góry, wzbogacony o świeże rozwiązania, takie jak otwarte mapy, czy zmiany mechów w locie. W grze znajdą się zróżnicowane tryby rozgrywki, osiem olbrzymich lokacji, które będzie można zrównać z ziemią, trzech najemników i 150 zadań do wykonania. Hybrid Wars przeniesie graczy w przyszłość, w której przetrwają tylko najszybsi i uzbrojeni w największe działa.

W 2060 roku ludzkość stoi na progu drugiej rewolucji technologicznej. Świat opleciony jest siatką informacyjną, z której korzysta tysiące elektronicznych oczu, powstają zaawansowane miasta, wielkiej porty kosmiczne i kompleksy militarne z mechami, czołgami, motorami i łodziami podwodnymi wyposażonymi w sztuczną inteligencję. Walcz jako jeden z trzech najemników przeciwko wielkim korporacjom. Na podbicie czeka 8 światów, do dyspozycji masz mnóstwo zróżnicowanego wyposażenia i pojazdów. Kontroluj bombowce, mechy, czołgi, helikoptery i łodzie, przełączaj się pomiędzy różnymi rodzajami uzbrojenia i siej spustoszenie. Hybrid Wars to różne tryby gry, od opowieści po przetrwanie, każdy oferujący inne wyzwania i różne sposoby na walkę.

W dniu premiery w grze znajdzie się kampania dla pojedynczego gracza oraz tryb wieloosobowy. Najważniejsza będzie jednak kooperacja, w której czterech graczy będzie mogło zjednoczyć siły i siać spustoszenie na każdej z map. Inne tryby w rozgrywce wieloosobowej dołączą do gry po premierze i będą dostępne całkowicie za darmo. Hybrid Wars będzie pojawi się w dwóch edycjach:

  • Standardowa – będzie kosztowała 17.99 USD (ok. 69 PLN) i zawierała grę oraz dwóch bohaterów (Alex Carter i Ivan dla posiadaczy konta Wargaming.net)
  • Deluxe – będzie kosztowała 19.99 USD (ok. 77 PLN) i zawierała grę, trzech bohaterów (Alex Carter, Ivan dla posiadaczy konta Wargaming.net oraz Jason Wood), ścieżkę dźwiękową oraz cyfrowy artbook.
  • Źródło: Wargaming.net (materiały prasowe)

    Autor: Ewelina Pregiel