Wiemy jaki pecet będzie niezbędny do uruchomienia gry.
Premiera Rainbow Six Siege odbędzie się za niespełna trzy tygodnie. Ubisoft stwierdził, że to najwyższy czas, aby podzielić się informacją na temat wymagań sprzętowych pecetowej wersji najnowszej odsłony popularnego cyklu.
Minimalne wymagania sprzętowe
system operacyjny: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bity)
procesor: Intel Core i3 560 3,3 GHz lub AMD Phenom II X4 945 3,0 GHz
RAM: 6 GB
karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 5870 (kompatybilna z DirectX 11, minimum 1GB VRAM)
napęd: DVD ROM Dual Layer
karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c, z najnowszymi sterownikami
miejsce na dysku twardym: 30GB
połączenie sieciowe: szerokopasmowe łącze internetowe, minimum 256kbpsZalecane wymagania sprzętowe
system operacyjny: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bity)
procesor: Intel Core i5-2500K 3,3 GHz lub lepszy / AMD FX-8120 3,1 GHz lub lepszy
RAM: 8 GB
karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 670 (lub GTX760 / GTX960) / AMD Radeon HD 7970 (lub R9 280x (2GB VRAM) / R9 380 / Fury X)
napęd: DVD ROM Dual Layer
karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c, z najnowszymi sterownikami
miejsce na dysku twardym: 47GB
połącznie sieciowe: szerokopasmowe łącze internetowe, minimum 512kbpsPoza tymi podstawowymi danymi, opublikowano również listę wspieranych kart graficznych:
NVIDIA: GeForce GTX460 lub lepsza, GTX560 lub lepsza, GTX650 lub lepsza, GTX750 lub lepsza, dowolna karta z serii GT900 i Titan
AMD: Radeon HD5870 lub lepsza, HD6870 lub lepsza, HD7770 lub lepsza, R7 260X lub lepsza, dowolna karta z serii R-300 i Fury XTo jedyne układy kompatybilne z Rainbow Six Siegie. Ubisoft podkreśla, że mobilne warianty wyżej wymienionych kart graficznych mogą działać, ale nie są wspierane. Kolejne układy mogą zostać dodane do listy po premierze.
Rainbow Six Siege zawita na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One 1 grudnia. Najnowsza odsłona serii pozbawiona będzie trybu kampanii. Twórcy podjęli też kontrowersyjną decyzję o wprowadzeniu do gry mikropłatności.
Źródło: Ubisoft
Autor:
Dawid Sych