Tak wygląda od kuchni produkcja kontynuacji Buntu Ludzkości.
Ekipa Autodesk wybrała się z wizytą do studia Eidos Montreal, aby na własne oczy przekonać się, czy twórcy nadchodzącego Deus Ex: Rozłam Ludzkości dysponują wszystkimi narzędziami, których potrzebują. Wizyta została uwieczniona na kamerze i opublikowana w sieci.
Materiał wideo prezentuje fragmenty gry, jak również daje wgląd w proces produkcyjny. Szczególnie cenne są wywiady z twórcami, którzy opowiadają o swojej pracy nad kontynuacją Buntu Ludzkości. Efekty ich wytężonych starań poznamy już za kilka miesięcy.
Początkowo premiera Deus Ex: Rozłam Ludzkości planowana była na luty bieżącego roku. Ostatecznie podjęto jednak decyzję o przesunięciu jej na sierpień, aby dać twórcom więcej czasu na dopracowanie detali. Produkcja zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
Źródło: Autodesk
Autor: Dawid Sych