Data modyfikacji:

Wiedźmin 3: zadania poboczne

Zespół CD Projekt RED opowiada o wpływie dodatkowych aktywności na świat Wiedźmina 3.

Jeżeli wierzyć słowom twórców, Wiedźmin 3: Dziki Gon ma zapewnić około 200 godzin rozrywki. Większość tego czasu spędzimy wykonując zadania poboczne, które jak się okazuje, mają wpływ na główną linię fabularną.

Tak jak we wcześniejszych grach, mocno skupiamy się na fabule. Na historii Geralta, Ciri i Yennefer. Na początku prac na tym właśnie się koncentrowaliśmy. Wraz z rozwojem gry projektowaliśmy zadania poboczne, które bardzo mocno związane były z głównym wątkiem fabularnym - mówi Mateusz Tomaszkiewicz, główny projektant zadań.

Podczas eksploracji będziemy mogli brać udział w pewnych zdarzeniach lub ignorować je, podobnie zresztą jak napotykane na drodze postaci, co w niektórych przypadkach nie pozostanie bez wpływu na świat gry.

Jeżeli dane zadanie powiązane jest z fabułą, możemy stracić do niego dostęp na późniejszym etapie gry. Do niektórych misji będzie jednak można powrócić po ukończeniu wątku głównego. I tym razem nie zabraknie trudnych wyborów.

Staraliśmy się unikać czarno-białego podziału decyzji, podobnie jak w poprzednich grach. W naszych oczach wygląda to tak, że znaleźliście się w trudnej sytuacji i musicie z niej jakoś wybrną. Musicie ocenić, co jako Geralt zrobilibyście w tej sytuacji, gdybyście byli na jego miejscu - dodaje.

Pojawią się też zadania niezwiązane z opowiadaną historią, które będą miały wpływ na świat gry i to jak Geralt jest postrzegany przez otoczenie. Poza tym natrafimy również na misje stanowiące odrębne historie, dające lepszy wgląd w uniwersum wykreowane przez Andrzeja Sapkowskiego.

Źródło: Gamespot

Autor: Dawid Sych