Watch Dogs 2: twórcy zmieniają front

0

Kontynuacja ze wparciem dla DirectX 12 i kart graficznych AMD.

Roy Taylor wyjawił za pośrednictwem Twittera, że Watch Dogs 2 skorzysta z możliwości oferowanych przez DirectX 12 i układy graficzne AMD. Gwoli przypomnienia, oryginał korzystał z oprogramowania Nvidia GameWorks. Powód „zmiany frontu” nie jest na razie znany.

Niezależnie od przyczyny decyzji pozostaje mieć jedynie nadzieję, że nie powtórzy się historia sprzed dwóch lat, kiedy to okazało się, że grafika w finalnej wersji Watch Dogs była znacznie gorsza od tej, którą można było podziwiać na wcześniejszych pokazach.

Kontynuacja Watch Dogs z 2014 roku została oficjalnie zapowiedziana przez Ubisoft w lutym bieżącego roku, przy okazji publikacji sprawozdania finansowego. Premiera Watch Dogs 2 zaplanowana jest na kwiecień 2017 roku. Niewykluczone jednak, że ulegnie zmianie.

Źródło: Twitter


Dawid Sych

Od dziecka zapalony pecetowiec, a od niedawna konsolowy neofita. Kocha rozbudowane gry role-playing z masą statystyk i dziesiątkami okienek, najlepiej izometryczne i w klimacie science-fiction lub post-apo. Alergicznie reaguje na wszelkiej maści sandboksy oraz gry sportowe. Wielbiciel literatury klasycznej i amator dobrych seriali.

Zostaw komentarz