Valve Software wprowadza w życie nową politykę reklamacji.
Jeszcze do niedawna reklamacja cyfrowych treści w platformie Steam wydawała się rzeczą nie do pomyślenia. Zespół Valve Software postanowił wyjść naprzeciw potrzebom społeczności i umożliwić odzyskanie wydanych w wirtualnym sklepie pieniędzy.
Użytkownicy mogą od teraz domagać się zwrotu pieniędzy za gry, dodatki (DLC), przedmioty kupione w grach, zamówienia przedpremierowe i paczki gier. Aby odzyskać pieniądze trzeba spełnić dwa warunki:
Co najważniejsze, nie ma znaczenia czy dokonujemy zwrotu, ponieważ kupiliśmy grę przypadkiem, nasz komputer nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowy czy gra po prostu nie przypadła nam do gustu.
W niektórych przypadkach reklamacja nie będzie możliwa. Użytkownicy nie odzyskają pieniędzy za treści kupione u innych sprzedawców, filmy i prezenty. Również oszuści zbanowani przez VAC tracą prawo do reklamacji.
Szczegółowe informacje znajdziecie tutaj.
Źródło: Steam
Autor: Dawid Sych