Steam bez reklam

0

Mogą zaszkodzić platformie.

Erik Johnson z Valve Software w wywiadzie dla serwisu Gamespot powiedział, że zespół nie ma w planach wprowadzenia reklam do platformy Steam, ponieważ przedsięwzięcie takie może na dłuższą metę jej zaszkodzić. W jaki sposób?

Nie ulega wątpliwości, że reklamy przyniosłyby firmie spory zysk. Problem w tym, że nie byłyby mile widziane przez użytkowników i nie przynosiłyby im żadnych korzyści. Koniec końców mogłyby nawet negatywnie wpłynąć na wizerunek Valve Software i platformy Steam.

Skupiamy się na relacjach długoterminowych. To by była zła decyzja biznesowa, nie mówiąc, że po prostu głupia – mówi Erik Johnson.

Steam to nie bez powodu największa na świecie platforma cyfrowej dystrybucji gier. Cieszy, że mimo upływu lat Gabe Newell i jego zespół nadal trzymają się zasady, że klient jest najważniejszy. Oby tak dalej!

Źródło: Gamespot

Dawid Sych

Od dziecka zapalony pecetowiec, a od niedawna konsolowy neofita. Kocha rozbudowane gry role-playing z masą statystyk i dziesiątkami okienek, najlepiej izometryczne i w klimacie science-fiction lub post-apo. Alergicznie reaguje na wszelkiej maści sandboksy oraz gry sportowe. Wielbiciel literatury klasycznej i amator dobrych seriali.

Zostaw komentarz