Sprzedaż Grand Theft Auto V przechodzi ludzkie pojęcie

2

Ciężko będzie ich pobić.

Firma Take-Two – światowy wydawca gier Rockstar Games – poinformowała ostatnio, że piąta odsłona Grand Theft Auto w ciągu ostatnich trzech miesięcy sprzedała się w pięciu milionach egzemplarzy. Wynik ten robi niesamowite wrażenie, zwłaszcza, że produkcja zadebiutowała w połowie 2013 roku, jeszcze na poprzednią generację konsol.

To jednak nie koniec ciekawych informacji ze świata Grand Theft Auto. Według słów prezesa Take-Two, Straussa Zelnicka, przygody Trevora, Michaela i Franklina trafiły aż do osiemdziesięciu milionów odbiorców. Wynik ten dotyczy wszystkich platform, na jakie dostępna jest gra, czyli Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One, PlayStation 4 oraz PC.

CEO zdradził również, że aż siedemdziesiąt pięć procent sprzedaży dotyczy pudełkowych wersji, a tylko dwadzieścia pięć przypada na edycje cyfrowe. Pokazuje to tylko, że ludzie nadal wolą zainwestować pieniądze w fizyczny produkt, który potem można postawić na półce. Na korzyść GTA V zadziałało z pewnością również bardzo ładne wydanie, posiadające mapę w zestawie.

Źródło: MCV

 
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Dyskusja2 komentarze

  1. Wola kupić pudelkowa bo 200 zł tańsza niż cyfrowa. A nie ze ludzie wolą fizyczny produkt. Gdyby od wersji cyfrowej odjąć koszty produkcji płyty opakowania i różne z tym związane była by częściej zamawiana cyfrowo. A realnie jest dużo droższa. I do tego pudelkowa można odsprzedać z jakiś tam zwrotem dla kupującego więc tego nie ogarniam

Zostaw komentarz