Sam Lake o Quantum Break

0

Dyrektor kreatywny Remedy Entertainment skomentował powody licznych przesunięć daty premiery.

Quantum Break pierwotnie miało trafić do sklepów już w 2014 roku. Jak wiadomo, zdecydowano się przedłużyć pracę nad projektem o kilkanaście miesięcy. Ostatecznie, studio zapowiedziało, że gra udostępniona zostanie dopiero 5 kwietnia 2016 roku.

Sam Lake podczas wywiadu dla magazynu Edge zdradził, dlaczego prace nad tytułem trwają tak długo:

Quantum Break zawiera wiele nowych technologii. Xbox One to nowa platforma, tworzymy też nowe uniwersum, nową historię, a nawet zmodyfikowaliśmy główne założenia rozgrywki. To oznacza mnóstwo ‚prototypowania’ i odkrywania. […] Przed nami stoi mnóstwo wyzwań, z którymi musimy sobie poradzić. Czas powoli się kończy, i tak, chcemy oddać produkt najwyższej jakości. Dlatego nie idziemy na żadne kompromisy, cały czas starając się robić to co jest słuszne.

Fińskie studio przyzwyczaiło graczy do opóźnionych premier swoich gier. Dopóki sprawiają, że ich dzieła są wysokiej jakości, jest im to wybaczane. Wszystko wskazuje na to, że Quantum Break również będzie pretendentem do gry roku.

Źródło: gamesradar

Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz