Rocket League osiąga kolejny kamień milowy

0

Zwycięski pochód trwa.

Studio Psyonix ogłosiło, że Rocket League weszło w Nowy Rok z 40 milionami graczy. Pół roku temu twórcy mówili o 33 milionach i 1,5 miliarda rozegranych od premiery meczy. Pod koniec 2017 roku liczba ta przekroczyła 2 miliardy. W listopadzie do grona graczy Rocket League dołączyli w końcu posiadacze konsoli Nintendo Switch. Bestseller nie zwalnia więc tempa.

O dziwo, poprzednia gra studia z walczącymi samochodami – Battle Cars z 2008 roku – nie odniosła tak dużego sukcesu, jak Rocket League. Za drugim podejściem poszło znacznie lepiej, ponieważ Psyonix postawiło sobie za cel dotarcie do jak największej liczby graczy. Tytuł został udostępniony za darmo w ramach abonamentu PlayStation Plus, był też rozdawana właścicielom popularnych kanałów w serwisach  YouTube i Twitch. Twórcy dbają również o regularne aktualizacje i dodawanie nowych treści.

Źródło: Psyonix

 
Dawid Sych

Od dziecka zapalony pecetowiec, a od niedawna konsolowy neofita. Kocha rozbudowane gry role-playing z masą statystyk i dziesiątkami okienek, najlepiej izometryczne i w klimacie science-fiction lub post-apo. Alergicznie reaguje na wszelkiej maści sandboksy oraz gry sportowe. Wielbiciel literatury klasycznej i amator dobrych seriali.

Zostaw komentarz