Przegląd serii Dark Souls

0

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

Dużą różnicą w stosunku do serii Dark Souls było większe nastawienie na atak, aniżeli obronę. W tym celu praktycznie kompletnie zrezygnowano z tarcz, a w ich miejsce umieszczono broń palną. Oznacza to, że ataków przeciwnika możemy unikać jedynie poprzez przewrotki lub parowanie. Dzięki temu prostemu zabiegowi, gameplay zyskał na dynamiczności i momentami stał się jeszcze bardziej wymagający. W Bloodbornie wprowadzono modyfikacje w machaniu miechem lub innym morderczym orężem. Każda z dostępnych broni posiada dwa tryby działania, mające ogromny wpływ na prowadzenie starć z przeciwnikami. Dla przykładu, z niewielkiego tasaka, możemy wyciągnąć trzonek zamieniając go na śmiercionośną, dwuręczną „kosę”.

Bloodborne (2015)
Bloodborne (2015)

Jako, że Bloodborne powstał jak exclusive dla konsoli Sony, to From Software mogło dostosować pracę wyłącznie pod kątem jednej architektury sprzętu. W efekcie, produkcja wyglądała dużo ładniej niż poprzednie tytuły japońskiego studia, a nawet prezentowała się lepiej od multiplatformowego Dark Souls III, wydanego rok później. Oprawa wizualna bazowała na brudnych barwach, przeplatanych z wszechobecną czernią i czerwienią. Duże wrażenie robiła również krew pozostawiona na postaci głównego bohatera po poprzednim pojedynku. Wygląd oraz animacje przeciwników przyprawiały o dreszcze, a prezencja lokacji to klasa sama w sobie. Więcej o Bloodbornie napisał Adam w swojej recenzji.

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz