Przegląd serii Dark Souls

0

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

Podobnie jak w Demon’s Souls, tutaj także umieramy na potęgę. Tym razem postanowiono to jakoś udokumentować, czego efektem jest obumieranie ciała naszego protagonisty. Każda śmierć ma wpływ na jego wygląd i tylko dzięki wchłanianiu „człowieczeństwa” możemy przywrócić go do normalnego stanu. Największą różnicą w Dark Souls w stosunku do jego poprzednika, była konstrukcja świata. Zrezygnowano z podziału na poziomy na rzecz otwartej, rozległej mapy. W ten sposób położono większy nacisk na eksplorację oraz jeszcze bardziej skomplikowano rozgrywkę.

Dark Souls (2011)
Dark Souls (2011)

W Dark Souls studio From Software mocno rozwinęło interakcję pomiędzy graczami. W kilku momentach historii mogliśmy dołączać do różnych bractw, cechujących się innym podejściem do walki. W każdej chwili istniała możliwość najechania wrogiego świata i pokonania tamtejszego użytkownika. Istniało ponadto ryzyko, że w każdej chwili inny gracz zawita do naszej rozgrywki, grzecznie zapraszając nas na wspólną sieczkę. Rywalizacja PvP na tyle przypadła ludziom do gustu, że została stałym elementem serii.

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz