Praca nad Red Dead Redemption 2 w absurdalnym wymiarze

0

W tym roku pracownicy potrafili spędzać po 100 godzin tygodniowo w pracy.

Dan Houser, jeden ze współzałożycieli i wiceprezes ds. kreatywnych w Rockstar Games pochwalił się, że podczas pracy nad grą o koniach i kowbojach jego pracownicy spędzali nawet 100 godzin tygodniowo w pracy. Dodał też, że był to najcięższy cykl pracy w historii firmy. W ciekawy sposób koreluje to z informacjami z 2010 roku kiedy wystosowano list otwarty w imieniu żon pracowników Rockstar San Diego, w którym narzekano, że pracownicy zobowiązani są wyrabiać 60-godzinne tygodnie pracy. Rockstar skomentował wtedy, że to tylko narzekanie pojedynczych niezadowolonych osób.

Rezultatem tej siermiężnej pracy jest gra o długości 65 godzin (z której wycięto już 5 godzin zawartości), zawierająca 300 000 animacji, i 500 000 linii dialogowych nagranych przez 700 różnych aktorów. Są też, khem, wrażliwe części koni, które reagują na zimno. Chce się powiedzieć, że nic z tego nie wydaje się warte zdrowia kilkuset pracowników przepracowujących się dla gry komputerowej, ale cóż… recenzje Red Dead Redemption 2 pewnie wypadną pozytywnie.

Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz