Rodzime studio wraca do pracy na własną rękę.
Po dwóch latach pracy pod szyldem Epic Games Poland zespół People Can Fly wraca do starej nazwy i loga, a przede wszystkim niezależności. Mimo to warszawskie studio nadal będzie ściśle współpracowało z Epic Games przy Fortnite, wykorzysta też silnik Unreal 4 w swojej nowej grze.
My, jako zespół People Can Fly, jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami, które się przed nami otworzyły. Mamy zamiar rozpocząć prace nad nową grą, jednocześnie kontynuując współpracę z Epic i używając silnika Unreal 4. Jesteśmy wdzięczni Timowi i całemu zespołowi Epic za naszą wieloletnią i owocną współpracę - mówi Sebastian Wojciechowski, szef studia.
Niemniej entuzjastycznie do "rozstania" podchodzi Epic Games:
Praca z tą grupą genialnych programistów, artystów i projektantów była prawdziwym zaszczytem: najpierw gdy byli partnerami korzystającymi z silnika Unreal, później gdy stali się wewnętrznym studiem Epic i teraz znowu, kiedy po raz kolejny stali się niezależną firmą - mówi Tim Sweeney, szef Epic Games.
Zespół People Can Fly odpowiada między innymi za gry Painkiller, Bulletstorm i Gears of War: Judgement, pracował też przy Infinity Blade III, Fortnite i Unreal Tournament, a także nieznanych projektach. Życzymy warszawskiemu studiu dalszych sukcesów i powodzenia na niezależnej ścieżce!
Źródło: PeopleCanFly
Autor: Dawid Sych