Night City i okolice – czego spodziewać się po Cyberpunku 2077?

0

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

KORPORACJE

Korporacje rządzą wszystkim i jeśli myślicie „czym to się różni od dnia dzisiejszego?” odpowiedź jest prosta: rządy w świecie Cyberpunka nie mają już do powiedzenia w sprawie wielkich firm nic. Skończyły się czasy, gdy senatorzy ściągają prezesów na przesłuchania, a firmy muszą płacić wielkie odszkodowania.

Korporacje podzieliły między siebie świat, a choć niektóre, jak japoński megakoncern Arasaka, marzą o zbudowaniu potęgi swoich państw, wiele po prostu cieszy się, kontrolując jakąś gałąź rynku – Lazarus Group i Militech to spece w sferze służb najemniczych i dostarczania uzbrojenia, Petrochem ma spore udziały w rynku energetycznym, a Orbital Air jest monopolistą w zakresie transportu kosmicznego.

Gracze często stoją w opozycji do tych gigantów, zawsze muszą jednak pamiętać o jednym – na każdego buntownika, walczącego o wolność od korporacji (albo chociaż o przyzwoity zysk jej kosztem) przypada stu dobrze opłaconych strażników, którzy dbają o jej bezpieczeństwo. W świecie Cyberpunka to oni stanowią prawo i nie zawahają się go egzekwować.

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

 

1 2 3 4 5 6
Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz