Data modyfikacji:

MGS5: The Phantom Pain - nowe informacje

Znamy już rozdzielczości i fps-y dla każdej z platform.

Dzięki informacjom, które ukazały się pod koniec zeszłego tygodnia na oficjalnej stronie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain wiemy jakich możemy się spodziewać osiągów. Przekonamy się o tym na własnej skórze wraz z premierą gry, która planowana jest na 1 września.

Wydawca gry, firma Konami, zapowiedziała wyjście MGS V na następujące platformy: Play Station 3, Play Station 4, Xbox 360, Xbox One oraz na PC. Ta ostatnia wypada najlepiej pod względem prezentowanej grafiki, jednak wszystko zależy od specyfikacji posiadanego sprzętu. Maksymalna rozdzielczość gry jaką zobaczymy na komputerach osobistych to 3840x2160, przy 60 fps.

Osiągi, jakimi chwalą się konsole nowej generacji są równie imponujące - zarówno Play Station 4, jak i Xbox One mają zapewnić rozdzielczość 1080p oraz częstotliwość 60 fps.  Pierwsze informacje na temat rozdzielczości The Phantom Pain na konsoli Microsoftu mówiły o 900p. Jednak w opublikowanej przez Konami tabeli rozdzielczości pojawia się dopisek o "ostatecznej wydajności", która dorównywać będzie tej gwarantowanej przez konsolę Sony.

The Phantom Pain na Play Station 3 oraz na Xbox 360 będzie mogła pochwalić się rozdzielczością 720p oraz częstotliwością 30 fps.

Początkowo premiera gry na PC planowana była na 15 września, jednak Konami ogłosiło jej przyspieszenie, aby użytkownicy każdej platformy mogli cieszyć się z rozgrywki tego samego dnia.

Źródło: Konami

Autor: Dawid Sych