Gamescom 2017: Rewelacyjna sprzedaż PlayerUnknown’s Battlegrounds w bardzo krótkim czasie

0

Wynik robi wrażenie.

PlayerUnknown’s Battlegrounds to produkcja reprezentująca stosunkowo świeży gatunek gier battle royale, które w dużym skrócie polegają na tym, że gracze zostają wrzuceni na jedną mapę i tylko jeden z nich może wyjść z zabawy cało. Podczas prezentacji Microsoftu na tegorocznym Gamescomie, Brendan Green (twórca produkcji) ujawnił, że edycja pecetowa gry sprzedała się dotychczas w ośmiu milionach egzemplarzy.

Największe wrażenie robi fakt, że PlayerUnknown’s Battlegrounds zadebiutowało w usłudze Steam Early Access w marcu, co oznacza, że na wypracowanie tak dobrego wyniku potrzebowano zaledwie (niecałe) pół roku. Za kilka miesięcy zostanie udostępniona wersja konsolowa, która dodatkowo może wzmocnić – już i tak mocną – pozycję gry Greena. Tymczasem, wsparcie tytułu zapewni Nvidia, która poinformowała, że za pomocą ShadowPlay Highlights będą rejestrowane najlepsze momenty z poszczególnych meczów.

Źródło: PCGamer

 
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz