Fallout 76 będzie miał obsługę modów

0

Korzystanie z nich spotka się jednak z kilkoma ograniczeniami.

Bethesda bardzo mocno romansuje z modami i to nie tylko na PC, bo ich obsługa zaczęła się pojawiać również w konsolowych portach. Zbliżający się Fallout 76 stawia jednak bardzo mocno na sieciową rozgrywkę, więc korzystanie z usprawnień tworzonych przez graczy mogłoby okazać się kłopotliwe. Okazuje się jednak, że twórcy znaleźli sposób, aby w sensowny sposób zaimplementować ten element.

Rąbka tajemnicy uchylił Pete Hines, czyli szef marketingu amerykańskiego studia. Według jego słów, obsługa modów w Falloucie 76 ma się pojawić, jednak w ograniczonej formie. Nie będzie można korzystać z tej opcji grając na oficjalnych serwerach, jako, że mogłoby to dawać niektórym nieuczciwą przewagę. Nic nie stanie jednak na przeszkodzie, aby zawartość tworzoną przez fanów wrzucić do gry podczas zabawy na serwerach prywatnych. Aktywować będzie mógł je jedynie host, a dostępne będą dla każdego, który dołączy do jego rozgrywki.

Niestety, obsługa modów nie będzie dostępna na premierę gry, czyli 23 października. Stworzenie tej funkcji, jak mówi Hines, wymagało będzie jeszcze ogromnej ilości pracy, więc ten element pojawi się prawdopodobnie dopiero rok po debiucie produkcji (mówi się o listopadzie 2019). Nie zmienia to jednak faktu, że Bethesda ma bardzo zdrowe podejście do tematu i trzeba docenić, że stara się podtrzymać tradycję, która obecna jest od czasów Skyrima.

Źródło: Gamespot


Gracz od 12 roku życia. Częściej z padem, rzadziej z myszką. Bliżej mu do niebieskiego, niż do zielonego. Zakochany w pudełkowych wersjach gier. Kolekcjoner steelbooków. W wolnych chwilach - kinoman.

Zostaw komentarz