EA twierdzi, że Visceral Games zostało zamknięte, ponieważ gracze nie lubią liniowych gier

0

Pewnie nie mieli pomysłu jak upchnąć w grze mikrotransakcje.

W drugiej połowie października, Patrick Söderlund z Electronic Arts poinformował media o zamknięciu studia Visceral Games, które obecnie pracowało nad ciekawie zapowiadającą się grą z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Po ponad miesiącu od tego wydarzenia, Blake Jorgensen (szef EA) ujawnił w trakcie spotkania z inwestorami faktyczny powód pożegnania się z twórcami serii Dead Space.

Ze źródła wynika, jakoby Jorgensen miał stwierdzić, że „gracze nie lubią już gier liniowych tak bardzo jak pięć czy dziesięć lat temu„. Idąc tym tokiem myślenia, Electronic Arts stwierdziło, że nie ma sensu inwestować w produkt, który nie będzie zarabiał na siebie krocie przed dłuższy czas (patrz: mikrotransakcje w Need for Speed: Payback i SW: Battlefront II).

Szkoda, że w tym przypadku dolary przyczyniły się do zlikwidowania tak dobrego studia, jakim było Visceral Games. Niestety, nie jest to jedyny przypadek, kiedy EA rezygnuje ze współpracy z ważnymi dla branży gier producentami.

Źródło: Dualshockers

 
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz