E3 2016: Watch Dogs 2 bez trupów

0

Decyzja należy do gracza.

Reżyser gry Watch Dogs 2, Danny Belanger udzielił wywiadu redakcji Gamespot, podczas którego wspomniał o bardzo ciekawym rozwiązaniu. Okazuje się, że ukończenie głównego wątku fabularnego będzie możliwe bez pozbawiania przeciwników życia:

Naszym celem jest wspieranie rozgrywki bez dokonywania zabójstw. Chcemy zrobić znacznie więcej niż tylko to, ale już teraz mogę zdradzić, że przechodzenie gry bez zabijania jest jak najbardziej możliwe. Jest to jedna z wartości jaką chcemy uwypuklić w grze.

W dalszej części rozmowy Belanger powiedział, że skorzystanie z broni palnej będzie kuszącym rozwiązaniem, ale w zamian otrzymamy inne metody na eliminacje przeciwników. Jedną z nich jest paralizator, któremu mogliśmy bliżej przyjrzeć się podczas prezentacji tytułu na konferencji Ubisoftu.

Premiera Watch Dogs 2 została ustalona na 15 listopada bieżącego roku. Gra dostępna będzie na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: Gamespot

 
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Zostaw komentarz