Data modyfikacji:

Dying Light z obsługą DX12 na Xbox One

Techland nadal będzie dłubał przy grze.

Edycja rozszerzona Dying Light, która ujrzy światło dzienne za dwa tygodnie, będzie mogła pochwalić się poprawioną oprawą graficzną. Zmiany obejmą twarze postaci, wygląd odległych krajobrazów, czy lepsze oświetlenie i poprawioną wydajność na konsolach.

Mimo że twórcy zdecydowali się pozostać przy rozdzielczości 1536×1080 pikseli na Xboksie One, niewykluczone, że w przyszłości wersja Dying Light dedykowana konsoli Microsoftu doczeka się dalszych usprawnień oprawy graficznej. Mowa o wsparciu dla DirectX 12.

Dłubaliśmy trochę przy DX12. Mimo to, na razie nie mamy planów na wsparcie dla DX12 przed premierą Dying Light: The Following. Po niej wrócimy do dłubania i zobaczymy, co da się zrobić - powiedział w wywiadzie dla serwisu Gaming Bolt Tymon Smektała.

Zważywszy na fakt, że Techland regularnie wypuszcza łatki i dodatki do Dying Light, istnieje bardzo duża szansa, że prędzej, czy później tytuł otrzyma wsparcie dla DirectX 12. Premiera edycji rozszerzonej zaplanowana jest na 9 lutego.

Źródło: Gaming Bolt

Autor: Dawid Sych