Darksiders III dodaje drugi tryb walki

0

Dla osób szukających trochę wyrozumiałości w te święta.

Darksiders 3 całkiem podobało się Łukaszowi, choć mnie przypadło do gustu trochę mniej – ciągłe przegrywanie z kamerą, opóźnienia w używaniu przedmiotów i uniki bez nawet pojedynczej klatki niezniszczalności czyniły grę mocno frustrującą i zdecydowanie za mało przyjemną, by zostać z nią na dłużej. Nawet miłość do souls-like ma swoje granice.

Darksiders 3 na PC – sprawdź aktualną cenę
Darksiders 3 na PS4 – sprawdź aktualną cenę
Darksiders 3 na XONE – sprawdź aktualną cenę

W ramach przedświątecznej aktualizacji twórcy postanowili naprawić część z powyższych problemów, sprawiając, że przedmiotów można używać natychmiast, a Furia jest w stanie przerywać własne ataki unikami, by obrywać nieco mniej. Wszystko to jest opcjonalne, jeśli chcemy więc trzymać się masochistycznej, oryginalnej mechaniki, nic nie staje na przeszkodzie, mamy jednak opcję, by gra wybaczała trochę więcej. Do tego dodano trochę punktów kontrolnych, by zredukować marnowanie czasu, na które narzekała część recenzentów. Miło?


Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz