Czego chcemy od remasterów?

0

POPRZEDNIA

TRYBY SIECIOWE

Z biegiem lat zmienił się sposób w jaki gramy w gry w sieci – pojawiły się bardziej wyrafinowane algorytmy parowania graczy, możliwość stworzenia własnego, prywatnego lobby zabezpieczonego hasłem stała się standardem, a usługi obsługujące grę sieciową zdążyły już kilka razy umrzeć i powstać.

Nawet maksymalne przybliżenie nie odbija się negatywnie na jakości grafiki

Dark Souls: Remastered daje nam na przykład możliwość zabawy w większej drużynie, ulepszony pierwszy Starcraft zaczyna wykorzystywać wiedzę i osiągnięcia związane z łączeniem ze sobą graczy w sieci, podobnie zresztą jak Age of Empires: Definitive Edition. Wszystko to daje naszym ukochanym grom drugie życie. Albo daje szansę pograć w jednego z najlepszych Call of Duty – Modern Warfare Remastered ze znajomymi, zamiast męczyć się w Infinite Warfare czy World War II.

POPRZEDNIA


1 2 3 4 5
Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz