Crash Bandicoot – przegląd serii

1

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

CRASH BANDICOOT 2: CORTEX STRIKES BACK

Jak się okazało, Dr. Neo Cortex przeżył ostatnie spotkanie z Crashem i jego celem ponownie jest zapanowanie nad światem. Tym razem do zrealizowania swojego marzenia wykorzystuje tajemnicze kryształy, dzięki którym chce stworzyć maszynę Cortex Vortex o wręcz nieograniczonej mocy. Dawny współpracownik Cortexa, N. Brio chce pokrzyżować jego plany i do pomocy wzywa Bandicoota.

Rozgrywka w dużej mierze nie uległa zmianie, chociaż gra została rozbudowana o kilka ciekawych elementów. Nadal w większości misji pędzimy przed siebie omijając setki pułapek i wrogów. W Cortex Strikes Back jest większe zróżnicowanie terenu. Oprócz dżungli i  starożytnych ruin, trafiamy także do takich lokacji jak śnieżna kraina, stacja kosmiczna i inne. Znacząco zwiększono również liczbę misji specjalnych, dodając m. in. pływanie skuterem wodnym, latanie jetpackiem. Podobnie jak pierwsza część, gra posiadała dwa zakończenia.

Platformy: Playstation
Producent: Naughty Dog
Rok produkcji: 1997

CRASH BANDICOOT 3: WARPED

Po tym jak N. Brio zniszczył stację kosmiczną Dr. Cortexa, ten spadł w przepaść i wylądował w miejscu, gdzie uwięziony był zły brat Aku Aku, czyli Uka Uka. Nowy sprzymierzeniec złego doktora, przywołuje Nefariusa Trophy’ego, odpowiedzialnego za konstrukcję wehikułu czasu.  Crash i Coco (siostra głównego bohatera, którą ratujemy w pierwszej części) wykorzystują ową maszynę w celu zebrania kryształów i diamentów, które pomogą im pokonać przeciwników.

Trzecia część serii jest tak naprawdę rozbudowaną edycją Cortex Strikes Back. Najpierw zaliczamy kilka poziomów, a na końcu walczymy z bossem. I tak kilka razy. Nie można jednak narzekać na nudę, ponieważ gra cały czas zaskakuje nas coraz to bardziej pokręconymi poziomami. Jeśli chodzi o nowości, to będziemy mogli pokierować harleyem, jak również polatać statkiem kosmicznym. Coco jest drugą grywalną postacią, a sam Crash dostaje kilka nowych umiejętności, np. strzelanie jabłkami z bazooki. Gra standardowo posiadała dwa zakończenia.

Platformy: Playstation
Producent: Naughty Dog
Rok produkcji: 1998

POPRZEDNIA         NASTĘPNA 

1 2 3 4 5 6 7
Łukasz Morawski

Prawdopodobnie urodził się z padem w ręku i kawałkiem pizzy w ustach. Miłośnik wszystkiego co jest związane z kulturą popularną i nowymi technologiami. Gra w gry, ogląda filmy, czyta książki i komiksy. Jedno jest pewne - nie ma czasu na nudę.

Dyskusja1 komentarz

  1. RobertWillson

    In the game, we cross several islands, which consist mainly of jungle, various temples and dingy factories. In addition to the usual platform stages, game developers have prepared special rounds in which we ride a wild boar or run away from a huge stone ball. When Crash collected three characteristic masks of Aku Aku, he became immortal for a moment. The game had two endings. For any writing help contact custom essay

Zostaw komentarz