10 lat polskich gier w pigułce

0

Kto by to wszystko zliczył?

  NASTĘPNA 

Ostatnie dziesięć lat było dla polskiej branży gier bardzo ciekawe – wyprodukowała ona sporo zwracających uwagę tytułów, parę hitów i zaliczyła kilka dość solidnych potknięć. W tym zestawieniu spróbowaliśmy przedstawić gry komputerowe od 2009 do 2018, zwracając uwagę na to, co ciekawego działo się przez ostatnią dekadę. Pominęliśmy coś ważnego? Dajcie znać w komentarzach!

2009

Podczas gdy znaczna część polskiej branży dopiero organizowała się i zaczynała marzyć o grach, które wydadzą w kolejnych latach, gliwickie Farm 51 pod przewodnictwem Wojciecha Pazdura (wywiad) wydało NecroVisioN, horror FPP osadzony w realiach I wojny światowej, pełny nieumarłych i piekielnych mocy. Ciekawym aspektem tej produkcji był fakt, że w zależności od wybranego poziomu trudności otrzymywaliśmy skrajnie różne zakończenia przygody. Rok później gra otrzymała prequel, Lost Company.

W tym samym czasie Techland zaserwował nam drugą część swojej westernowej strzelanki – Call of Juarez, zatytułowaną Bound in Blood. Historia dwóch braci zmierzających do domu po dezercji pod koniec Wojny Secesyjnej oferowała bardzo solidny system strzelania i klimat, służyła też za prequel do wydanej trzy lata wcześniej pierwszej części gry.

  NASTĘPNA 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Artur Cnotalski

Gra od kiedy pamięta. PCtowiec, który nie boi się konsol ani urządzeń przenośnych. Kiedy nie siedzi przy komputerze, prawdopodobnie gra w planszówki lub "papierowe" RPG.

Zostaw komentarz